2012/11/09

Kamiseta solidarioak

Dakizuenez gutxi falta zaigu Maria Haurraren jaia ospatu ahal izateko. Eta hau aukera ezin hobea da Mikhuy proiektuaz gogoratzeko. Horrexegatik, urtero bezala 19-23 bitarteko astean denda solidarioa izengo dugu nahi dituzuen gauza guztiak erosteko. Bertan bildutako diru guztia, Colquechaca herrira bidaliko dugu jangela eraikitzen jarraitzeko. Baino aurten. nobedade bezala, kamiseta solidarioak salduko ditugu!!!
Hemen erakusten dizuegu diseinua.
Gustatzen bazaizue ez izan zalantzarik....erosi itzazue!!!
Oso politak dira eta gainera, kausa on batetarako dira!!


9 comentarios:

  1. oso kamiseta polita da.marina garcia.

    ResponderEliminar
  2. ze politak diren saiatuko naiz erosten bat!adriana.

    ResponderEliminar
  3. Ze kamiseta polita , azkar agortuko da polita dela .
    Nire anaia erosi nahi du eta nik agian ere.

    MAIALEN
    MANCISIDOR

    ResponderEliminar
  4. Asko gustatzen zait kamiseta.

    Iune Toledo

    ResponderEliminar
  5. se politak diren
    nik ero nahi dut!!!!!!
    Sara Munduate

    ResponderEliminar
  6. Ze ondo!!!!!!!!! Erosi dut!!!!

    Iune Toledo

    ResponderEliminar
  7. ze ondo dut camiseta.marina garcia.

    ResponderEliminar
  8. Ze ondo kamiseta erosi dut eta ondo geratzen zait.

    MAIALEN
    MANCISIDOR

    ResponderEliminar
  9. Erosi dut eta oso polita da gainera Mikhuy proyektua egiteko da.Joseba Gil

    ResponderEliminar

Iruzkina uzten duzunean, idatzi behean zure izena.