2013/04/21

Sastarrain

Aurreko astea oso polita izan zen, batez ere bikain hasi genuelako. Astelehen eta asteartea Zestoan dagoen Sastarrain baserrian pasatu genituen. Bertan ekintza asko burutu genituen. Baino batez ere, oso ondo pasatu genituen. Horrexegatik momentu horiek gogoratzeko bideotxo bat prestatu dizuegu betiko moduan. Ezinezkoa izan zaigu argazki guztiak sartzea, asko dira eta. Baino uste dugu momentu guztiak hemen azaltzen direla. 
Asko disfrutatu bi egun zoragarri horiek gogoratzen!!!

10 comentarios:

  1. Ze ondo pasatu nuen
    Gehien gustatu zitzaidana zaldi ibiltzea izan da
    Espero dut berriro joatea
    Gogo handiekin gelditu nintzen handik joaterakoan

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo pasa nuen Sastarrainen!!!!

    Bueltatzea espero dut.Asko gustatu zitzaidan dena,batez ere zaldiz ibiltzea.Asieran ez nuen nahi baina ikusi dut onena dela!!!!

    JUNCAL ETXEBERRIA

    ResponderEliminar
  3. Zein ondo pasa genuen sastarrainen!!!!!!!!!!!!
    Irati Telletxea

    ResponderEliminar
  4. Primeran pasa genuen Sastarrainen.
    Marina Garcia.

    ResponderEliminar
  5. Ze ondo pasatu genuen baina ze pena gaixorik egon nintzela eta diskofesta galdu nuela baina bueno, ez du importa oso ondo pasa degu!!!
    ADRIANA.S.

    ResponderEliminar
  6. Oso ongi pasatu genuen eta ze diskofesta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Egia Ander Herrero, ze diskofesta!!

      Espero dut egunen batean bueltatzea!!!!

      Lucia

      Eliminar
    2. Bai Ander ze diskofesta hain ona

      Eliminar
  7. Nagore Guenetxea23 abr. 2013 22:01:00

    bideoak oso politak dira eta nire amari asko gustatu zaio ere bai.

    ResponderEliminar
  8. nik oso ondo pasa nuen.
    Gehien gustau zaidana zaldian ibiltzea izan zen.
    Ander Garcia

    ResponderEliminar

Iruzkina uzten duzunean, idatzi behean zure izena.