2013/06/17

Ander, mila esker!!

Ikasturtea bukatzen ari da eta poliki-poliki dena bukatzen ari gara. Ostegunean gure bertsolaririk gogokoena etorri zitzaigun bisita egitera. Ander agur esatera etorri zen eta Bertsometa banatzera. 
Oso ondo pasa dugu berarekin ikasturte honetan zehar!! asko ikasi dugu eta dagoeneko artista asko daude El Pilar ikastetxean!!! Gainera, ez diogu agur esango baizik eta datorren urtera arte!!! Zuek 6. mailan berarekin jarraituko duzue eta!!!
Disfrutatu bertso polit hauetaz!!!



6 comentarios:

  1. Kaixo zoragarria ze polita eta milak esker ander guri laguntzeaz

    ResponderEliminar
  2. Ander, mila esker !!!!!
    Bertso meta goitik behera begiratu dut eta oso bertso politak daude. El Pilarrekoak hoberenak, jajajajajajja

    ResponderEliminar
  3. Ander mila eskerr!!!

    ResponderEliminar
  4. kaixo Ander
    Eskerrik asko dena gatik :)
    Ni ere bertso meta guztia begiratu dut eta guztiak oso ondo daude.

    ResponderEliminar
  5. Ander asko erakutsi diguzu eta orain guk bertsolariak gara eskerrik asko Ander.
    JON

    ResponderEliminar
  6. Mila esker Ander !!!
    Ni ere bertsometa guztia ikusi dut gure blogean, eta bertso guztiak primeran atera ziren ;)
    Mila esker Ander zure laguntzagatik !!!
    IRATI

    ResponderEliminar

Iruzkina uzten duzunean, idatzi behean zure izena.