2017/06/09

Zeintzuk ezagutzen dituzue?

Duela bi urte New York bisitatzeko aukera izan nuen, eta bertan munduko museorik ospetsuenetarikoak daude. Horien artean, badaude batzuk XIX-XX. mendeko artisten lanak erakusten dituztenak. Begira zein zorte ona izan nuen!!! Zeintzuk ezagutzen dituzue??? Ea noizbait nire aukera berdina duzuen, eta NY-era bazoazte... gogoratu museo hauek bisitatzen!!!
Hala ere, gure Art History Museum-ean oso artelan onak ikusteko aukera dugu!!!

Eta nola ez.... Dinosauioen hezurrak ikusteko aukera izan nuen ere! Iosu, argazki hau bereziki zuretzat!



3 comentarios:

  1. oso polita da museoa
    iraia anaut

    ResponderEliminar
  2. Gorka oso polita da museoa, ni erebai joan nai dut !!!!!!!!!!!!Aimar O.

    ResponderEliminar

Iruzkina uzten duzunean, idatzi behean zure izena.